Pau Bargalló, jugador del barça, visita l’escola Font-rúbia i sortim per la TV

Després d’haver estat treballant, al llarg de les últimes setmanes, patinatge i hoquei patins, vam tenir l’honor de rebre la visita del Pau Bargalló, el jugador del barça de hoquei patins escollit durant tres temporades com el millor jugador de la lliga, i capità de la selecció espanyola.

Que et vingui a l’escola un dels millors jugadors del món i a sobre que sigui del barça, és una experiència que els alumnes recordaran sempre. Pedagògicament però, que  vingui el Pau, que una de les seves majors virtuts són les bones assistències i el prioritzar les necessitats de l’equip per sobre les individuals, ens ajuda a que els alumnes valorin i  donin més importància  a jugar amb equip per sobre del gol. Així, mentre jugaven amb el Pau i amb la reflexió a posteriori, vam intentar que els alumnes fessin passes tant bons com els del Pau, i es quedessin amb que el jugador més valuós per un equip és aquell que mira per l’equip i ajuda als companys, i no  pas el que marca més gols.

Amb el Pau van venir les càmeres de BarçaTV i ens van fer el següent reportatge:

Tant el Pau com tots els alumnes s’ho van passar d’allò més bé.