Sant Jordi

Bon dia famílies

Esperem que estigueu tots i totes bé. Som conscients que les realitats de tots els nostres alumnes i vostres avui per avui són molt diferents…Per part dels mestres intentem enviar propostes fàcils que tots els nens i nenes s’hi puguin acollir i si és possible facilitar-vos a vosaltres les nombroses hores que estan a casa. Cada família decidirà, en funció de la situació que es trobi, si s’acull o no a les activitats que us diem. Per part nostre, la decisió que com a pares prengueu és correcta.
Aquest cop des de l’escola us enviem una nova proposta de cara a Sant Jordi. No tenim clar que aleshores puguem celebrar-lo amb els alumnes, però sí que és un dia assenyalat que a tots ens agrada així que fem una proposta àmplia per si els alumnes volen anar fent aquests dies des de casa. D’aquesta manera comencem a preparar el que possiblement serà un Sant Jordi Virtual.
Desitjar-vos a tots molta SALUT

1585739637521_Sant Jordi 2.0