Menjador i carmanyoles

Menjador de l'escola

L’escola disposa d’un servei de menjador a càrrec de l’empresa Annia, gestionat per l’AMPA.

El menjar es cuina a les instal·lacions de l’escola i s’ofereixen aliments frescos de la temporada.

Hi ha sis monitores encarregades del servei, la responsable del qual és la Mireia Planes.

Cost del servei

El preu del menjador per als alumnes inscrits serà de 6,51 € al dia. Per cada dia que un/a alumne/a inscrit no assisteixi al menjador se li descomptarà el preu del menú (3,79 €), però haurà de pagar la part del monitoratge (2,72 €).

Els/les alumnes que necessitin quedar-se a dinar esporàdicament, ho podran fer abonant 7,16 € per àpat.

El servei inclou el monitoratge de 12:30 a 15:00h, el dinar, la neteja de l’espai utilitzat pels comensals i les reparacions o restitució de vaixella i petits electrodomèstics.

Menús del menjador

Servei de carmanyola

A l’escola també s’ofereix el servei de “Carmanyoles”, de manera que tenim una nevera i dos microones destinats a aquest servei.

Les famílies que ho desitgin poden portar el dinar de casa i les monitores s’encarregaran d’escalfar-los-hi.

Cost del servei

El preu del menjador per l’alumnat que fa ús del servei de carmanyola serà de 3,04 € al dia.

Els/les alumnes que necessitin quedar-se a dinar esporàdicament amb carmanyola, ho podran fer abonant 3,38 € per dia.

El servei inclou el monitoratge de 12:30 a 15:00h, la neteja de l’espai utilitzat pels comensals, de la nevera, microones i les seves reparacions o restitució.