Setmana de l’Eix transversal: La Volta al Món.

Estem encantats de compartir amb vosaltres una emocionant aventura que estem vivint aquesta setmana: la “Setmana de l’Eix Transversal: La Volta al Món”. Durant aquests dies, els nostres alumnes estan immersos en una experiència interdisciplinària única, explorant les cultures i les tradicions de diferents països del món.

Cada tarda, els nostres alumnes agafen els seus bitllets d’avió i es dirigeixen cap a la porta d’embarcament indicada pel seu vol. Amb entusiasme i curiositat, viatgen virtualment a través de les terres llunyanes, descobrint noves tradicions, menjars exòtics, i experiències fascinants.

Els tallers, ofereixen una oportunitat única per aprofundir en la riquesa cultural dels països que estem explorant. Des de cuina tradicional fins a artesania local, els nostres alumnes gaudeixen d’una immersió completa en els costums i pràctiques de cada cultura.

Us convidem a veure les emocionants imatges d’aquests tallers, capturant els moments més màgics i enriquidors de la nostra “Volta al Món”. Aquesta experiència no només enriqueix el coneixement dels nostres alumnes, sinó que també ens recorda la bellesa i la diversitat del nostre món.

Agraïm la vostra col·laboració i suport continu en aquest viatge educatiu extraordinari.