Sortida a l’Entorn

El passat divendres, tota l’escola vam fer la Sortida de l’Entorn.

Abans de marxar, els alumnes de cicle superior en van preparar l’esmorzar: entrepans i fruita. Boníssim!

Després, vam anar al bosc de Can Serdà. Per grups, i acompanyats dels mestres i les famílies, van haver d’arribar al bosc tot seguint una ruta marcada al mapa i senyalar unes fotografies dels llocs on passaven al mapa. Durant la caminata vam aprofitar per observar la flora del territori i intentar relacionar-la amb les fotografies que teníem i senyalar-ne el nom.

Tot i la calor, ens ho vam passar molt bé, i ens en vam adonar que ens sabem orientar en un mapa, sabem reconèixer les plantes del territori, sobretot, que ens agrada estar tots junts a la natura.

Moltes gràcies a les famílies que ens vau acompanyar.