SORTIDA ICGC

Els/les alumnes de cicle superior vam anar a una sortida a Barcelona a l’Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC).En primer lloc, vam anar a esmorzar al teatre Grec que no hi havíem estat mai. Després vam anar a fer la visita a l’institut perquè ens expliquessin informació sobre els volcans i terratrèmols, que és el projecte que hem fet a l’escola. Ens van explicar moltes coses sobre els terratrèmols i mapes cartogràfics, a més a més ens van ensenyar les instal·lacions. També vam fer experiments i finalment ens van ensenyar el funcionament d’un sismògraf. En general ens ho vam passar bé.