Taller esport adaptat

El passat divendres els alumnes de cicle mitjà van realitzar un taller d’esport adaptat. La primera part del taller va consistir en una explicació per tal de comprendre què és l’esport adaptat i sobretot per conscienciar als alumnes de la importància dels espais de desplaçament que necessiten les persones que van amb cadira de rodes (voreres amples i sense cotxes aparcats ni arbres, passos de vianants amb rampa, rampes en lloc d’escales, etc) . Tot seguit, els alumnes van poder experimentar tres activitats diferents adaptades: bàsquet amb cadira de rodes, petanca i a desplaçar-se sense el sentit de la vista i amb l’ajuda d’un company guia.

Els alumnes van gaudir molt de l’activitat.

Aquest taller està totalment subvencionat i és gràcies a estar dins del projecte del “Pla Català de l’Esport”

1 comentari a “Taller esport adaptat”

1. el esport adaptat va ser molt divertit les persones que no poden veure ni caminar se que voldrien fer lo que feien abans pero
    algunes coses son divertides