Teatral amb el Bibliobús: Fomentant la Passió per la Lectura!

Aquest passat divendres vam compartir  una experiència encantadora gràcies al servei de bibliobus.

El servei del bibliobús va portar fins a l’escola una obra de teatre fascinant que va captivar a tots els nostres alumnes al gimnàs.

Durant aquesta representació teatral,vam ser transportats a universos de fantasia, a través de dos contes meravellosos relacionats amb llibres que formen part del catàleg del bibliobús. Va ser un moment màgic que va estimular la seva imaginació, creativitat i participació d’una manera única.

El bibliobús és molt més que un simple servei de préstec de llibres; és una oportunitat per a ells d’explorar el món de la lectura i la cultura de manera lúdica i enriquidora. A partir de tercer de primària, els alumnes de l’escola poden obtenir el carnet de biblioteca i gaudir d’un accés privilegiat a una gran varietat de materials.

Cada dos divendres a l’hora del pati, veure com els nostres alumnes busquen els seus llibres i revistes preferits en el bibliobús és tota una delícia. És un moment especial en què es fomenta l’amor per la lectura i es comparteixen recomanacions literàries entre ells.

Agraïm al bibliobús per aquesta experiència enriquidora que alimenta la curiositat i la passió dels nostres alumnes per la lectura.

3 comentaris a “Teatral amb el Bibliobús: Fomentant la Passió per la Lectura!”