Thanksgiving day

Aquesta setmana, durant les sessions d’Anglès,  els alumnes de l’escola hem realitat activitats per conèixer una mica millor una tradició de la cultura dels Estats Units, ja que és un país de parla anglesa. El Thanksgiving day (dia d’acció de gràcies).

Hem reflexionat sobre quines coses ens sentim agraïts i volem donar les gràcies: coses que tenim, coses que podem fer i coses que sentim. També  hem donat les gràcies als companys i mestres.

Finalment hem construït l’arbre d’acció de gràcies, en el que cada alumne de l’escola ha penjat una fulla escrivint una cosa per la qual se sent agraït. Aquest és el resultat. Us agrada?

7 comentaris a “Thanksgiving day”