Un Nou Mural a l’Escola Font-rubia

Estem encantats de presentar el  regal tant especial que hem rebut! La Patricia, mare de l’escola i  il·lustradora (Patty_zeta a Instagram) , ens ha obsequiat amb un magnífic mural a la paret exterior de l’escola.

Aquest mural, que simbolitza com els aprenentatges de l’escola ens fan volar, és una obra d’art que inspira i alegra a tots els que el veiem cada dia al arribar a l’escola. El disseny, que es poden veure 3 nens volant sobre un llibre, inclourà esteles que surten dels llibres, plenes de dibuixos creats pels nostres alumnes, fent d’aquest projecte una col·laboració comunitària que celebra la creativitat i l’aprenentatge.

Volem expressar el nostre profund agraïment a la Patricia per aquesta meravellosa contribució. La seva generositat i talent han enriquit l’entorn de l’escola, i estem segurs que aquest mural serà una font d’inspiració per a tots durant molts anys.

Gràcies, Patricia, per fer de la nostra escola un lloc encara més bonic i especial!

No deixeu d’observar aquesta increïble obra d’art i descobrir com la creativitat i l’aprenentatge s’entrellacen en la nostra comunitat escolar.

Gràcies Patricia i gràcies a tothom per fer de l’escola Font-rúbia un lloc tan vibrant i creatiu!