Una Experiència Teatral Inoblidable!

Estem emocionats de compartir amb vosaltres la màgica experiència que vam viure dimarts passat, dia 12 de març, amb la visita especial de la companyia thetaleteller. Van presentar tres espectacles diferents adaptats a les diferents etapes educatives, i els nostres alumnes van estar totalment immersos en un món de fantasia i aprenentatge.

Per als més petits, la representació de “The Wolf and the Seven Goats” va captivar les seves imaginations, mentre que els alumnes de cicle mitjà van gaudir d’una emocionant versió de “Lazy Jack”. Per als nostres estudiants de cicle superior, “Dorothy’s Dance Camp” va ser una oportunitat per endinsar-se en un viatge de descoberta i aventura.

Ens va impressionar la participació activa dels nostres alumnes durant les obres. Prèviament, durant la setmana anterior, havíem treballat el vocabulari i els temes de cada obra a les classes per garantir que poguessin entendre-ho i participar-hi plenament. I el resultat va ser sorprenent! Van aprendre no només sobre les històries i personatges de les obres, sinó també van millorar les seves habilitats de comprensió i expressió oral.

Aquesta experiència teatral no només ha estat divertida, sinó també educativa i enriquidora per als nostres alumnes. Agraïm a thetaleteller per portar la màgia del teatre a les nostres aules i inspirar els nostres estudiants.