Uns 70 alumnes de l’escola participen a la Bicicletada Font-rúbia

Èxit de participació a la primera Bicicletada Font-rúbia, organitzada entre mestres, pares, mares i veïns del poble, el passat 2 de juny del 2021. Hi van participar una setantena d’alumnes de diferents edats de l’escola, així com una vintena d’acompanyants i alguns cotxes de suport.

L’activitat va tenir per objectiu despertar l’interès dels alumnes per aquest mitjà de transport sostenible, conscienciar sobre la importància de preservar el medi ambient, conèixer una mica més l’entorn i les rutes del municipi, i ajudar a pacificar el trànsit en l’entorn escolar, entre d’altres. A més, durant aquell mateix dia l’escola va fer coincidir l’arribada de l’alumnat amb bicicleta amb la sortida de Cicle Mitjà i Cicle Superior al Bosc de les Graus, a uns tres quilòmetres del centre escolar. Per la seva part, Cicle Inicial i Infantil també aprofitar per organitzar un circuit per a bicicletes al pati de l’escola.

La Bicicletada de l’Escola Font-rúbia va finalitzar amb resultats molt positius en tots els sentits, i va estar molt ben valorada per tothom qui hi va participar.

Gràcies a tots els pares que vau ajudar a que fos possible.

Què us va semblar? teniu ganes de repetir?

Enllaç a les fotografies