Ajudants dels superherois

Aquest curs, a educació física, ens hem trobat una sorpresa. Mirant les càmeres de seguretat de l’escola, hem vist que aquest estiu va passar una cosa a l’escola i només els superherois ens poden ajudar. Els hi vam demanar si ens podien ajudar, i ens van dir que sí, que ens ensenyarien a poder ser els seus ajudants, però per ser-ho havíem de ser bons companys, no fer mai trampes i esforçar-nos. Així doncs, cada dia ens deixen una prova a superar amagada pel gimnàs per treballar les capacitats perceptivomotrius.  Si superem la prova que ens han posat podem pintar una part del superheroi, i quan estigui tot pintat significarà que estarem preparats per ajudar-los. Estem treballant molt per aconseguir-ho.

El que vam veure a la càmera de seguretat de l’escola: clica aquí

Algunes fotografies: