Carnaval

Ens va agradar molt compartir amb vosaltres el meravellós dia de carnaval que vam tenir a l’escola el passat divendres. Va ser una jornada plena de diversió i alegria, en la qual vam viatjar al voltant del món a través dels disfresses i les danses tradicionals.

Cada classe va convertir-se en un element diferent relacionat amb el nostre eix transversal de ‘La volta al món’, i els nostres alumnes van desfilar al voltant de l’escola mostrant les seves creacions. Després, vam continuar la festa a la pista, on vam gaudir de les danses d’arreu del món.

No només vam comptar amb la participació dels nostres alumnes, sinó també amb la vostra,  famílies. Va ser fantàstic veure-vos ballar junts, sobretot el chu-chuà,  i gaudir d’aquest moment tan especial. Volem expressar-vos el nostre més sincer agraïment per la vostra energia i entusiasme.

Finalment, vam cloure la jornada amb un berenar deliciós, gràcies a les meravelloses elaboracions que vau portar. Vosaltres, les famílies, feu que els nostres esdeveniments siguin encara més especials i significatius.

Gràcies per formar part de la nostra comunitat escolar i per fer del carnaval un dia inoblidable per a tots. Estem desitjant compartir molts més moments com aquest amb vosaltres en el futur.