Èxit en el Bicibus a l’Escola Font-rúbia: Anem en Bicicleta pel Futur Sostenible

Una de les coses més importants que podem fer com a educadors és inculcar bons hàbits als nostres alumnes. Aquest passat dijous, l’Escola Font-rúbia vam fer, un any més, un pas en la direcció correcta per fomentar hàbits ecològics i de vida saludable. La primera jornada de Bicibus va ser tot un èxit.

Més del 30% dels nostres alumnes van arribar a l’escola pedalant les seves bicicletes, i no només això, moltes famílies van acompanyar-los en les diferents rutes. Va ser una vista impressionant veure tants joves i adults compromesos amb la sostenibilitat i la salut.

L’objectiu principal d’aquesta iniciativa era fomentar l’ús de la bicicleta com a mitjà de transport sostenible i promoure un estil de vida saludable. Al mateix temps, vam voler destacar la importància de reduir la contaminació de l’aire i la congestió del trànsit a l’arribada a l’escola.

Un any més, l’entusiasme i la participació activa dels nostres alumnes i les seves famílies ens fan confiar en el futur d’aquesta iniciativa. Per això, annunciem que aquest esdeveniment es repetirà al tercer trimestre. Volem que aquesta pràctica es converteixi en una tradició a l’Escola Font-rúbia i en una oportunitat per als nostres alumnes de ser agents de canvi positius en el món.

Com a educadors, estem molt orgullosos dels nostres alumnes i agraim a totes les famílies que van fer possible aquesta gran jornada. Junts, estem traçant un camí cap a un futur més sostenible i saludable per a tots.

Gràcies per ser part d’aquest viatge amb nosaltres.

Estaríem molt agraïdes si, com a famílies, voleu promocionar  i incentivar aquesta i altres pràctiques, per tal que no siguin actes puntuals.