La Castanyada

Divendres passat vam celebrar la Castanyada, un esdeveniment carregat de tradició i alegria que ens va reunir a tots al pati de l’escola.

Les classes de tota l’escola van treballar durant setmanes preparant-se per a aquesta festa tan especial. Cada classe va representar o una  dansa tradicional o va cantar una  cançó típica d’aquesta època de l’any. Els alumnes de sisè van interpretar una cançó amb flauta.

Va ser un espectacle meravellós veure als més petits ballant amb els seus vestits típics de Castanyada i gaudint de cada moment d’aquesta celebració.

Després de l’espectacle, vam gaudir d’una deliciosa degustació de panellets fets pels alumnes d’Infantil i Cicle Inicial, així com de les castanyes típiques d’aquesta festa. Va ser un moment per compartir, xerrar i gaudir de les delícies tradicionals.

Aquesta Castanyada ens va recordar la importància de la comunitat i la transmissió de les nostres arrels i costums als més joves. Va ser una celebració plena d’alegria i unitat, i estem agraïts per haver compartit aquesta jornada amb tots els alumnes.

Moltes gràcies a tots els qui van fer possible aquest esdeveniment, als alumnes per les seves actuacions increïbles i a les mestres per recordar la importància de mantenir vives les nostres tradicions.

Fins aviat i que tingueu una Castanyada plena de dolços moments! 🌰🎉