La Jornada de Sant Jordi a l’escola

Després de veure com la taula del hall de l’escola s’anava omplint gradualment amb les manualitats relacionades amb Sant Jordi, les nostres ganes que arribés la Diada anaven creixent dia rere dia. Finalment, ahir va ser el gran dia que esperàvem amb tanta il·lusió.

Al matí, ens vam reunir al gimnàs i vam poder admirar les creacions que cada curs ha fet pel concurs “gust per la lectura“, autèntiques obres escèniques. Les podeu veure a https://sites.google.com/xtec.cat/gustperlalecturafontrubia/p%C3%A0gina-principal.

Tot seguit, va tenir lloc el “Recital Itinerant’24”, un dels moments més especials del dia, on tant famílies, mestres i alumnes van recitar contes, poemes, endevinalles i fragments literaris. És preciós veure com es compenetren mares/pares i fills per explicar obres literàries. Aquest curs, vam tenir la sorpresa de poder gaudir d’exmestres com La Carme, el Josep Maria, l’Àngles i l’Olga, el que ens va fer moltíssima il·lusió retrobar-los.

A la tarda, juntament amb les famílies assistents, vam realitzar el concert de Sant Jordi, escoltant les precioses cançons que els nostres alumnes han preparat aquests dies.

Tot seguit, vam anar a la parada de llibres per poder triar el que més ens agradava per col·laborar amb el viatge de final de curs de 6è. Alhora vam berenar gràcies a la xocolatada que va preperar l’AMPA. Com a novetat, aquest curs també vam vendre roses.

Gràcies a totes les famílies per col·laborar en aquesta jornada tan especial.