Nadal Matemàtic amb el Tió de la Cuinera

Aquest Nadal, el Tió de la Cuinera ens ha sorprès amb una cagada molt especial: un joc de matemàtiques per cada cicle! Estem encantats de poder compartir aquesta iniciativa, que ja fa 5 anys que va començar, que ens permet continuar aprenent de manera vivencial,  manipulativa i divertida.

Cada cicle escolar ha rebut dos jocs de matemàtiques personalitzats, dissenyat per fomentar l’aprenentatge significatiu i motivador. Aquest regal del Tió no només ens proporciona una manera única de reforçar els conceptes matemàtics, sinó que també fa que l’aprenentatge sigui una experiència màgica i inoblidable.

Els jocs estan pensats per adaptar-se a les necessitats i nivells de cada cicle, incorporant temes i personatges que captiven l’atenció dels alumnes. Aquesta iniciativa no només fa que les matemàtiques siguin divertides, sinó que també encoratja els nostres alumnes a seguir aprenent de manera activa i participativa.

Aprofitem aquesta entrada per agrair al Tió de la Cuinera per la seva generositat i per contribuir al nostre aprenentatge amb aquesta proposta innovadora. Estem desitjant començar a jugar i descobrir totes les possibilitats que aquests jocs ens ofereixen.