Trobada esportiva

El passat divendres 27 de maig, els alumnes de 3r fins a 6è vam anar a la Trobada Esportiva a Vilafranca del Penedès.

Vam realitzar diversos esports: minibàsquet, futbol sala, korfball, atletisme, hoquei herba, mataconills… i a la tarda vam participar al concurs d’estirar la corda.

Aquí us deixem unes quantes fotos de la jornada!

2 comentaris a “Trobada esportiva”

1. El divendres m’ho vaig passar súper bé!! Vam gaudir molt fent esport encara que feia calor, però vam jugar molt en equip!!! 🙂 A la tarda també va ser molt divertit, vam estirar la corda i vam riure molt en aquella furgoneta… 🙂 😉

2. Va ser culisim anar a aquella trobada esportiva ! Hi havien molts esports de diferents tipos i tambe moltes escoles !! Espero que l’any que be ens ho passem encara mmillor!!