TROBADA ESPORTIVA

El divendres 3 de juny hem anat a la I Trobada Esportiva de Cicle Inicial organitzada pel Consell Esportiu de l’Alt Penedès.
Vam arribar de bon matí i vam esmorzar! Estàvem nerviosos i nervioses… ens vam organitzar en tres grups i vam començar a fer esport conjuntament amb d’altres escoles. Vam fer proves d’atletisme: circuit, llençament i salt de llargada (on vam quedar ben enfarinats de terra!) . Després bàsquet i futbol i mata-conills!!!! Vam suar, vam riure, vam compartir, ens vam divertir i, sobretot, vam gaudir de l’esport i de conèixer altres nens i nenes d’altres escoles.
Després de dinar i com que teníem moltes ganes de seguir corrents el/les mestres ens van deixar córrer per la pista d’atletisme… 400 metres!!! i no una volta, sinó dues i tres!! Finalment vam anar a les grades i vam veure i descobrir aus rapinyaires de la nostra terra, d’aquelles que costa de trobar i les feien volar.

Ens va agradar molt i de segur que repetirem!

I Trobada esportiva Alt Penedès

5 comentaris a “TROBADA ESPORTIVA”

1. HOLA SOC LA GINA EM VA AGRADAR MOLT I MOLT I MOLT PERO VA SER MOOOLT CANSAT PARO SORT QUE ENS VAN DONAR UNA POMA I UNA AIGUA I ENS VAM ALIMENTAR.