Setmana de l’eix transversal: Les Arts

L’eix transversal d’aquest curs és el de “Les Arts”. Al llarg del curs s’han estat treballant diferents obres i artistes, però ha estat especialment aquesta setmana que hem realitzat un taller de cada art treballada.

Vam inaugurar la setmana de l’eix realitzant un petit esqueix, a càrrec de les mestres, en el que es veien representades totes les arts. Tot seguit, algun matí i cada tarda, s’han anat realitzant els diferents tallers.

S’ha realitzat un taller de literatura, en el que, a través d’una gimcana, s’han buscat diferents paraules d’un llibre conegut, les quals s’havien d’ordenar i tot seguit endevinar en quin llibre es trobava aquesta frase.

S’ha realitzat el taller de “Creació Express” a càrrec de Marta Casas, professora, pedagoga i directora d’arts escèniques, en el que s’ha treballat la confiança, desinhibició, escolta activa, imaginari, espai escènic, expressió corporal, creació en grup, veu i projecció.

En el taller de pintura, s’han pintat uns quadres ben artístics, que aviat penjarem a l’escola.

També estaran exposades les escultures creades amb fang i filferro. Unes autèntiques obres d’art.

En el taller de fotografia, hem descobert la tècnica del light painting, pintant amb llum l’aire i captant-ho amb una foto.

Els alumnes també han gaudit molt dels tallers de música i dansa, en els que han realitzat danses corporals  i dansa amb improvisació, i en el taller de teatre i cinema que han realitzat escenes amb ombres xineses.

Realment ha estat una setmana molt productiva. Moltes gràcies a totes les famílies que ens heu vingut a ajudar.

Aquí teniu alguna fotografia:

Esqueix representatiu de les Arts:

taller de creació express:

Tallers realitzats: