Tallers de llengua

Hola a tothom!

Aquesta setmana a “Tallers de Llengua” hem deixat volar la imaginació i hem creat el nostre propi conte. Ho hem fet entre tots. Ah! Amb TOTS ens volem referir a alguns nens de primer i a altres de segon.

Exacte!! Hi ha vegades que treballem junts i ens encanta. Aquesta vegada amb les “Caixes per fer històries” hem inventat un conte, que hem volgut anomenar…

“TERESA, ELS SEUS AMICS I ELS OBJECTES MÀGICS DEL MONSTRE TISORA”

Per a crear-lo hem escollit dues caixes que tenien objectes al seu interior i a partir d’aquests objectes hem creat el nostre conte. Sí! Hem aconseguit que apareguen tots!!!

A les fotografies que us deixem podeu llegir el conte i dir-nos que us pareix, així com també qui som els autors d’aquest. Vinga, entreu!!!! Sabem que no podeu resistir-vos.

Esperem que us agrade, gràcies per llegir-nos.

1 comentari a “Tallers de llengua”

Tallers de llengua

Cicle Inicial

A cicle inicial preparem tallers de llengua catalana i de llengua anglesa. A català treballem l’expressió oral i l’escrita amb diferents recursos, els jocs de taula, el joc simbòlic i material manipulatiu. En llengua anglesa es combina el treball de contes amb activitats a l’ordinador, jocs de taula i cançons.

Cicle Mitjà

A cicle mitjà els tallers de llengua catalana són el teatre, el còmic i el conte digital. En llengua anglesa es fa el taller de cuina.

Cicle Superior

A cicle superior es fa el taller de teatre en anglès amb la preparació de contes per representar a l’escola.

En llengua catalana es fa la revista digital.