Un pati més acollidor per als nostres alumnes

Estem emocionades de compartir amb vosaltres els progressos que hem fet fins ara en el nostre projecte “Millorem el nostre pati”. Des de la nostra primera trobada, hem vist una bona col·laboració entre famílies, mestres i, sobretot, els nostres estimats alumnes.

Durant la primera sessió, el 17 de febrer, un grup de famílies i mestres es va reunir amb un objectiu comú: transformar el nostre pati en un espai més segur i estimulant. Amb mans a l’obra, vam reparar estructures danyades i vam preparar material per a les noves creacions que estan per venir.

La segona trobada, el 2 de març, amb l’ajuda d’ alumnes i mestres, vam pintar torretes de palets, donant vida verda a racons  del nostre estimat pati.

I ara, estem emocionats de convidar-vos a la tercera trobada de “Millorem el nostre pati“, que tindrà lloc el proper divendres, dia 15, just després de l’horari escolar. Serà una tarda plena d’activitat i camaraderia, ja que continuarem treballant per fer del nostre pati un lloc encara més especial per als nostres petits exploradors.

Amb la vostra ajuda, estem segurs que podem convertir el nostre pati en un espai més acollidor, vibrant i inclusiu. Així que animem a totes les famílies a unir-se a nosaltres el divendres, a donar un cop de mà i compartir aquesta experiència gratificant amb nosaltres.

No només estem construint un espai físic, sinó també teixint llaços més forts entre tots nosaltres. Junts, estem creant records inoblidables per als nostres fills i filles i fent de la nostra escola un lloc encara més especial.

Us esperem amb els braços oberts el divendres per a una tarda de treball, diversió i comunitat. Gràcies per la vostra continuada suport i compromís amb la nostra escola.