Sortida als barris

Des del cicle inicial us deixem aquesta entrada per a que pugueu veure les fotos que ens vam fer a la sortida dels barris. Ens va encantar, tot i que també ens vam cansar una miqueta.

Vam poder visitar diversos barris de Font-Rubí:  Can Rovireta, l’Alzinar, Can Castellví i l’Avellà. Alguns de nosaltres vivíem a algun d’aquests lloc i vam poder veure on vivien alguns companys, com l’Arés, l’Ismael, l’Ainara o l’Ignasi. Vam fer cames, sobretot, quan vam pujar la pendent de casa l’Ainara!!!!

Vam tenir temps per gaudir del paisatge, de la natura, dels amics, del bon temps  i de la caminada. Ah! Se’ns oblidava! L’àvia d’un antic alumne de l’escola ens va refrescar amb la mànega i vam reomplir les ampolles d’aigua. Quina sort vam tindre!!!! Ens va vindre de meravella!!! Així com també a Can Rovireta que ens van obrir una casa i vam poder anar al bany tranquil·lament. Com ens cuiden de bé!

ESTEM A LA RECTA FINAL!!!!!!!!

Els alumnes de 1r i 2n.