Jornades esportives

La setmana passada vam assistir a les jornades esportives. Aquest esdeveniment, organitzat pel Consell Esportiu i en la que hi van participar diferents escoles de la comarca, ens va oferir la oportunitat de practicar una àmplia varietat d’esports de manera no competitiva i lúdica.

Durant aquestes jornades esportives, segons el cicle que fóssim, diferents esports com el Korfbal, futbol sala, bàsquet, atletisme, matar conills, pitxi-peu, etc. L’objectiu principal era fomentar la cooperació, l’esperit d’equip i la diversió més enllà de la competència.

Els alumnes van mostrar un gran nivell de companyerisme i van treballar junts en tot moment. Van compartir les seves habilitats esportives, ajudant-se mútuament i celebrant cada èxit col·lectiu. A més, van conèixer estudiants d’altres escoles, creant nous vincles i aprenent a valorar la diversitat i diversió.