La Màgia del Carnaval ha Començat a l’Escola

Títol: “La Màgia del Carnaval ha Començat a l’Escola”

Avui al matí, la nostra escola s’ha omplert de rialles i colors, ja que la patge del Carnestoltes ha fet la seva esperada arribada! Abans que ella arribés, tots els nostres alumnes s’han preparat pintant-se les cares amb els dissenys més divertits i creatius, creant un ambient de festa i alegria.

La patge del Carnestoltes ha arribat amb una gran missió: recórrer el món de la manera més sostenible amb el medi ambient possible. Hem vist com ho intentava amb patinets, pédalos, xanques i molts altres vehicles que no contaminaven. La patge, amb un somriure contagiant, ens ha sorprès amb  les seves aventures intentant portar les maletes i els vehicles alhora, tot intentant aprendre a gaudir del viatge sense deixar rastre negatiu al nostre planeta.

Això no és tot, ja que la patge ha donat als nostres alumnes una missió especial per a la propera setmana. Cada dia, han de venir a l’escola amb un detall especial. Les consignes donades pel patge han creat una gran expectació i molta emoció entre els nens i nenes de l’escola.

Amb aquesta missió, cada detall serà com una petita part d’un mosaic gegant que construirem junts per celebrar el Carnaval. El divendres, tothom vestirà els seus millors atuendos carnavalescos i es reunirà per a una celebració plena de música, jocs i diversió. Serà un dia màgic, ple d’alegria i somriures, on la creativitat dels nostres alumnes brillarà, tant en les danses populars com en les disfresses creades, com mai abans.

Així que, som-hi! Que comenci la setmana plena de detalls especials i preparatius per al nostre Carnaval. La màgia ha començat a l’escola, i tots estem impacients per compartir-la amb tots vosaltres. ¡Que comenci la festa!