Participació al Programa “Gust per la Lectura” a l’Escola

Ens complau anunciar que aquest curs escolar, per primera vegada, ens hem inscrit al programa “Gust per la Lectura”. Aquesta iniciativa està dirigida a tots els nostres alumnes, des de primer fins a sisè de primària, i té com a objectiu principal fomentar el desenvolupament de les seves habilitats lectora i el seu amor per la lectura.

El programa “Gust per la Lectura” té com a objectiu formar bons lectors i lectores, promovent la competència lectora, la sensibilitat estètica i el creixement personal dels estudiants. Per aconseguir-ho, ofereix material didàctic al professorat, així com estratègies i recursos per dinamitzar la lectura a l’aula.

Una de les activitats destacades del programa és el concurs de lectura, en el qual els alumnes participen llegint i treballant les obres i els dossiers didàctics proposats. Els treballs poden ser individuals o col·lectius, i es poden presentar en diferents formats com llibres il·lustrats, murals, audiovisuals, webs o multimèdia.

Al llarg del primer trimestre, oferirem una formació als docents per acompanyar els alumnes en les seves lectures, mitjançant tallers en línia centrats en els gèneres, temes o autors treballats en els dossiers, així com tertúlies sobre les propostes de lectura del programa.

Estem emocionats de participar en aquesta iniciativa i esperem que sigui una experiència enriquidora per a tots els nostres alumnes. Estigueu atents al blog per a més actualitzacions sobre el nostre progrés al programa “Gust per la Lectura”!