Setmana de l’eix

Com ja va sent costum els últims cursos la última setmana del 2n trimestre a l’escola treballem l’Eix Transversal que ens acompanya durant tot el curs. Durant les tardes hem fet diversos tallers que hi tenen relació amb grups mixtos amb els companys d’altres classes. Els tallers d’aquest any han estat: la Gimkana Esportiva, els Special Olímpics, Zumba, Relax, Manualitat i Jocs de Taula.

A més el dimecres el matí vam tenir la gran oportunitat que ens visités una Esportista Olímpica! La Raquel Corral,  membre ja retirada de l’equip de Natació Sincronitzada ens va venir a explicar la seva experiència com a esportista professional. Ens va agradar molt poder compartir una estona amb ella i sobretot, sobretot que ens portés banyadors, pinces de nas, ninots de peluix que li havien regalat com a trofeus i fins i tot varies medalles de mundials i de Jocs Olímpics i ens ho deixés veure i tocar! Vam passar una estona molt agradable amb ella i li vam poder fer moltíssimes preguntes!

El dijous el matí vam agafar les bicicletes i vam anar cap a Vilobí a trobar-nos amb els nens i nenes de la seva escola. Conjuntament vam fer una Cursa d’Orientació pel barri de Bellver que a tots ens va agradar moltíssim i que ens agradaria poder repetir l’experiència ja sigui allà o pels volts de la nostra escola! La tornada se’ns va fer una mica més llarga i pesada perquè el camí era de pujada i perquè déu ni dó la caloreta que va fer aquell dia.

Per tancar la setmana de l’eix, els tallers i el trimestre el divendres a la tarda vam fer tota l’escola conjuntament dos balls que havíem preparat al Taller de Zumba i una mica de ioga que havíem fet al taller de Relaxació.